Contact Info / Websites

All 52 game Reviews


Battlegrounds Battlegrounds

Rated 5 / 5 stars

Sweeeeeet.

I can definetly see this winning the competition and landing front page, I wish you good luck.


Joelasticot responds:

Thanks a lot mate, I really appreciate all your support.

<3!


_Fallen_ _Fallen_

Rated 3.5 / 5 stars

Good Revival

I liked your work with the pixels that you used, brung back a lot of the authenticity of the games from the 70's or so. Only next time make cooler things like ship that fly in and divebomb as a special move, that's really cool



Whack-A-Monkey 1.5 Whack-A-Monkey 1.5

Rated 4 / 5 stars

wow

normally i hate games that are about 20 KB, but this is probably the best of its kind. Good job =D

the preloader was cool too, simple yet nice lot of eye candy


AlertAnimations responds:

Yeah, I liked the pre-loader too!


Friday the 24th Friday the 24th

Rated 5 / 5 stars

fucking yes!!

thank you thank you thank you!!! this is the best way to get rid of the memory of the most FUCKED christmas i've had, but let's not go in to that, very nice game, like how even when you lose all your health you still win



ClassicalGame CONTRA v2.1 ClassicalGame CONTRA v2.1

Rated 3.5 / 5 stars

mmmm

not bad, a little hard to play as it's impossible to see the bullets and dodge them in time, but i liked it, mainly because of how new zealand was in it w00t i loves mah country, i can kill people and get away with minimal charges wEEEEE



Stupidance 2 Stupidance 2

Rated 5 / 5 stars

Joe you 1337 bastard!!

damn this fucking rocked, im glad to see not only did it meet my expectations, it also surpassed them, suck on this alien hominid!!

graphics-awesome technique in the way it was designed, loved wriggles the most ^^

style-moves kicked the purest of ass, yay for the roland jump!!

sound-marvelous , liked the way the songs flowed with the ridiculous dances lol

violence-easy to see it just wouldn't mix with a cute little ducky, a harmless alien, and a green guy whos' only emotion is happiness

interactivity-are you kidding me? there was shit loads in this, so fun making me own dance to chemical romance lol

humor-definetly the strongest point in this, all of the moves made me laugh my ass off! lol, explode

Overall-*Bling!* a nice shiny 10 obviously!


Joelasticot responds:

:) Thanks a lot Lotus, I'm really glad you appreciated it. Thanks for saying what you think about everything in the game. Yay!


Cougar Commander Cougar Commander

Rated 4.5 / 5 stars

well....

the game concept is pretty crap, im tired of seeing aerial shooters, they're so easy to make, and often get boring very easily, espeicially if you can't move forward or anything, but the drawings were good and the idea of nazis in space was funny, lol i remeber the real space pirate productions, they made the SHITTEST games, try not to follow in their footsteps



Square Search Square Search

Rated 4 / 5 stars

meh

pretty hard at the start, trying to keep track of everything, but fun also, the level 2 is broken, i got 60 and it didn't level me up :(



Lenny's Revenge (Demo) Lenny's Revenge (Demo)

Rated 0 / 5 stars

nope

i don't think anyone cares wtf happened to make you cry so hard about your movie, it probably sucked anyway pffft



Plumber 1 Plumber 1

Rated 5 / 5 stars

ahhh, the days.....

i used to love this game, pipe dream was the original, but this is cool too, nicely made

i gave the humour a 7 because i was losing and then i burst out laughing at the pipes for no apparent reason, but damn it was fun!